بلاگ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 0 میانگین: 0]«فلسفه دکتر دمینگ» چهارچوب مهمی برای اجرای برنامه­ های بهبود کیفیت و بهره­ وری است. فلسفه دکتر دمینگ که در 14 نکته مدیریتی او خلاصه شده است یکی از عامل هایی است که باعث موفقیت صنعتی ژاپن گردیده و هنوز هم به عنوان کاتالیزوری در راستای فعالیت­های بهبود کیفیت و بهره وری نقش ایفا می­کند. در غرب نیز میزان پیروی از این فلسفه در حال افزایش است.       در زیر توضیحات مختصری در مورد اصول چهارده­گانه دکتر دمینگ ارائه شده است. 1- یک هدف مستمر با تمرکز بر بهبود محصول و خدمات ایجاد نمایید. …

ادامه مطلب
تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 0 میانگین: 0]تحقیقات بازاریابی می تواند یک فرآیند پرهزینه و زمانبر باشد. با این حال بسیاری از شرکت ها به رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری مقرون به صرفه و برای به دست آوردن بینش نسبت به مشتریان، بازار، نام تجاری و دیگر جنبه های تحقیقات بازاریابی روی آورده اند. کلید استفاده مفید از رسانه های اجتماعی برای تحقیقات بازاریابی، شناخت منافع و ایجاد برنامه تحقیق مناسب است. در ادامه ی این مقاله ۶ نکته آسان بهره مند شدن از رسانه های اجتماعی برای بهتر شدن نتایج حاصل از تحقیقات بازار را بیان می کنیم.

ادامه مطلب