دپارتمان تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی عبارت است از ، گردآوری ، پردازش ، تجزیه و تحلیل نظام مند اطلاعات و داده ها در مورد کلیه پارامترهای  بازار کالاها و خدمات ، بنوعی که مصرف کنندگان و مشتریان را از طریق اطلاعات ، به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات مرتبط می سازد.

در تحقیقات بازاریابی موضوع قابل اعتبار بودن داده‏های موجود در فرآیند برنامه ریزی برای بازار گاهی جایگاهی مهمتر از خود برنامه ریزی پیدا می‏کند. در این زمینه همواره این سؤال ذهن دست اندرکاران صنایع را به خود مشغول می‏نماید که چگونه می توان به داده‏ها و اطلاعات معتبر برای استفاده در فاز تصمیم گیری رسید؟  ما در گردآوری، تحلیل و گزارش اطلاعات بازار تخصص داربم. ما فادریم با استفاده علمی از تکنیک های تحقیقاتی پیچیده و پیشرفته کار را در حداقل زمان ممکن و با کیفیت و کارایی بالاتری انجام دهیم. بنابراین اطلاعات لازم برای تصمیم گیری مدیران برای حضور موثرتر در بازار در دوره زمانی کوتاه تری فراهم می شود.

 

فعالیت های دپارتمان تحقیقات بازاریابی

  • مشاوره در زمینه تحقیقات کمی بازاریابی
  • نظرسنجی رور در رو، تلفنی، اینترنتی و پیامکی
  • مشاوره و آماده سازی طرح های فنی نمونه گیری
  • آماده سازی گزارش های تحلیلی شناخت بازار
  • بررسی بازار و ضریب نفوذ برند، محصول و یا خدمات
  • بررسی کیفیت محصول ( رنگ، طعم، مزه، بسته بندی و غیره)
  • مطالعه استراتژی ورود به بازار
  • بررسی بازار محصول یا خدمات جدید
  • تحقیق پیرامون تقسیم بندی بازار و مشتریان
  • بررسی جایگاه برند درذهن مخاطبان و عادات مصرف کنندگان
  • تحلیل رفتار فروشندگان
  • پایش بازار و کانال‌های توزیع و فروش